Pigg och glad

Godmorgon, godmorgon. Jag tänkte även idag ta mig in till Juridicum via en promenad, det tar bara en kvart längre än med bussen så varför inte? Idag har vi som vanligt bara en föreläsning och sen blir det till att köpa boken Sveriges grundlagar, jag är i stort behov av den nu.
Men ikväll blir det andra planer, troligen förfest hos Nicole som bor mitt i centrum och sen utgång till Lunds penthouse. Torsdagar är en av de bästa kvällarn att gå ut på här i Lund och vi är dessutom lediga imorgon :) Men som vanligt kommer inget vara spikat och klart förrän en timma innan kanske.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trodde du skulle jubla över mobilen!

2009-02-19 @ 09:08:07
Postat av: yvve

heej gumman! du tar de lugnt när du är ute om nätterna, hörde att de går ett lundgäng och slår ner folk!! va rädd om dig, hihi:) ha de bäst!pusspuss

2009-02-19 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0