Dags att vakna

Godmorgon! Igår var en kanon kväll. Alla som är här sitter i samma sitts och vill just nu bara träffa några vänner som de verkligen passar ihop med. Så det var trevligt värre. Först var vi på JF, alla vi novischer, där vi gick runt och pratade med varandra och drack. Sen så gick vi vidare till Västgöta nation där det var disco!!!!! Kanon skoj lyckades träffa en massa folk som är lika dansgalna som jag. Och sen efter att bra tags dansande, bar det helt enkelt av hemmåt.

Idag ska jag på inspirationsföreläsning, studievägledningsinformation och en föreläsning av yrkesverksamma jurister, så det ska nog bli intressant. Hoppas alla andra mår lika bra som jag idag. Annars tycker jag allt lite synd om dem.


Här har vi JF där vi alla novischer samlades igår




Bra priser var det i baren


Och här har vi Västgöta igår kväll, japp det var fullt med folk =)

Kommentarer
Postat av: Line

tack så mycket ! :D

jag läser samhäll/friskvård, tar studenten i vår :) var o kika på balklänningar idag, riktigt roligt :D

vad har du gjort idag?

2009-01-15 @ 19:42:46
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Tackar så hemskans mycket:D

^^ ha en fin kväll!

2009-01-15 @ 19:51:06
URL: http://najnaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0