En perfekt morgon

Jag tycker att det är så himla gott att börja klockan 9 eller senare för då kan man gå upp ganska tidigt och bara ta det lugnt på morgonen. Sitta lite vid datorn, kolla lite på tv, öppna en bok m.m. Föresten har ni hört talas om akademiska kvartar och dubbel kvartar. Annars så ska jag förklara det nu, om det står att du börjar klockan 9 på schemat så börjar du kvart över nio för man har alltid en akademisk kvart innan och är det en kvällsföreläsnings så har du en akademisk dubbelkvart så du börjar helt enkelt en halvtimma senare än vad det står på schemat. Det är så himla ologiskt men men, nu ska jag träffa Anna för vi ska gå till föreläsningen om den juridiska fakultetens historia. Och sen så blir det till att gå på stan med Sofie =)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh va kul :) Du har rätt mycket och läsa då om du läser juridik hehe. Hmm jag går barn och fritid nu så jag vet inte riktigt vad som händer sen efter det. :)

2009-01-16 @ 09:54:57
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är kul att du är så flitig med att blogga , så man vet vad som händer.Vi får vår väl se hur länge du har tid med det. Du lär väl få annat att syssla med. Puss o kram.

2009-01-16 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0