Fadderkväll

Nu bär det av till fadderkväll. Detta är första gången som vi ska träffa våra faddergrupper. Detta är den grupp som vi ska vara i när det gäller alla kommande temasittningar och uppdragstävlingar. Nu känner man ju redan en hel del folk så jag har en liten koll på vilka som kommer till att vara i min grupp. Tyvärr så har vi ingen aning om vad kvällen går ut på om det kommer vara middag, filmkväll, utgång m.m. Som tur är så vet vi att det kommer bli mat, för just nu är jag jätte hungrig. Hörs igen imorgon. Ha en trevlig fredagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Line

sv: okej! går det bra då? =) jaa, jag har tänkt att läsa vidare men jag vet inte riiktigt vad jag vill bli än. Tycker spanska är så kul.. praoa på högstadiet en vecka som spanska lärare och det var väldigt roligt faktiskt :P så det kanske blir ngt sånt =) men först ska jag på språkresa till Spanien och göra lite annat smått o gott innan jag börjar läsa vidare :)

2009-01-16 @ 22:56:19
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0