Första studie läsningen

Idag har jag varit ganska trött, så jag ska ta och spendera kvällen hemma och läsa civilrätten, vi ska trots allt ha läst de fem första kapiteln till vår först kursläsning på måndag morgon så det är väl lika bra att göra det nu när man har tiden till det.
Dagens föreläsningar har varit allt ifrån botten till toppen, alla var nog riktigt riktigt trött på den sista men det var nog den bästa. Alla tre som kom och berättade vad de jobbade med var riktigt duktiga och intressanta och de gjorde små försök till att vara roliga. Jag trivs verkligen i föreläsningssalarna, jag känner mig så himla duktig då, och det tycker väl vi alla om att känna.

Vi fick föresten gruppuppdelningarna idag och jag hamnade nästan med alla som jag har umgåtts med de här första dagarna, Så det var kanon, kunde inte varit bättre. Nu är det bara att hoppas på att vi fortsätter att umgås. Dessutom så är vi i den sena gruppen så istället för att börja åtta varje dag så börjar vi tio. Så himla skönt, då hinner man vakna ordentligt innan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0