Hejdå! Ses snart igen

Idag har jag haft en liten hejdå dag, fast som sagt denna gången är flytten inte så lång, men det är däremot under en lång tid. Men Varberg ligger trots allt väldigt nära.
Jag har varit nere på Stena Line och lämnat in alla mina kläder, nycklar och min kassa. Dessutom har jag även varit nere på fiket och lämnat mina nycklar och sagt hejdå där också, lite sorgligt men men. Och nu så sitter jag och Jon och ska ha en liten go slapp egen kväll framför tv:n. innan vi också säger hejdå. Men det är bara för en kort tid, han fyller trots allt år snart och då ska jag tillbaka och gratta honom =)


Kommentarer
Postat av: skinnytoast

kul med flytt ändå=)

2009-01-12 @ 18:23:31
URL: http://skinnytoast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0