Home sweet home

Nu har jag precis kommit hem ifrån Aremans, det är ett fik/pub här i lund som jag har lyckats besöka fyra gånger redan under den här tiden som jag varit här. Idag var det för ett glas vin med lite tjejer. Jag kände nämligen inte riktigt för att gå ut ikväll så en tjejkväll passade bra.
Men nu har jag laddat upp med en stor skål popcorn och "Introduktion till straffrätten". Har nämligen inte börjat läsa den än och hela boken ska vara färdig läst till måndagens föreläsningar. Så med andra ord ska jag försöka stänga av datorn nu =(


Kommentarer
Postat av: Emma

Hamnade av en slump på din blogg och tycker mig verkligen känna igen dig! Ser att du också bor i Lund, kanske har jag bara stött på dig någonstans..?

Kursboken känner jag igen alltför väl, inte den mest spännande fredagslektyren det där... :)

2009-01-24 @ 01:43:41
URL: http://skarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0