Jag hatar att packa

Jag hatar att packa, det är troligen därför som jag alltid väntar med det till sista stund. Men nu har jag faktiskt redan packat, tackvare eller på grund utav min pappa. Men det var nog tur för det är en massa grejer som jag inte hittar:

  • Mina stora solglasögon
  • Min favvo mössa
  • Ett par tjocka vantar
  • Fler underställs tröjor

Men något av det lär jag kunna hitta innan vi åker inatt, eller jag hoppas det i alla fall. Det är så beligt att packa till en skidsemester, man måste ta med sig så många stora tjocka plagg, det är mycket lättare att packa till en solsemester. Och inte nog med det, när man kommer hem måste man packa upp allt igen. Det är ännu tråkigare, usch, men men det ska bli kanon kul när jag väl har åkt.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ha det nu så himla kul i backarna! Bryt inga ben!

Puss

2009-01-03 @ 17:49:21
URL: http://pyllets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0