Kalas dags

Nu så ska jag iväg och träffa Jon för första gången sen jag kommit hem igen. Det ska bli kanon kul. Jag får ju ta och passa på nu innan det bär av igen. Vi ska ner till stan och köpa presenter till hans storasyster Karolina som ska ha kalas idag. Får se om jag får ner lite fika eller inte, min mage är tyvärr mer oroligen än vad jag är. I alla fall så ser jag ut så här idag. Grå jeans från H&M, silkes topp från Cubus och mitt favorit halsband. Elller det är mammas egentligen, från pearls for girls.

  

Kommentarer
Postat av: The Hills Gossip

Kolla gärna in min blogg! Ett måste för dig som älskar The Hills och The City! Här kommer jag posta de senaste bilderna, nyheterna och självklart skvallret om tjejerna i serierna!

2009-01-09 @ 16:34:12
URL: http://gossipla.blogg.se/
Postat av: Ylva

Tack så mycket :)

2009-01-09 @ 17:24:21
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller hur.....



:)

2009-01-09 @ 18:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0