Lördags kväll? Är det sant?

Det känns absolut inte som lördag idag. Ska upp om fyra timmar men vem kan sova klockan halv tio en lördags kväll. Inte jag i alla fall. Men jag sitter åtminstone i sängen färdig för att gå och lägga mig. Fast istället för att försöka sov tittar på en ur dålig film på tv "The accidental spy".  Jag har dessutom kommit på att jag har glömt kamerabatteri laddaren hemma hos Jon så det blir till att ta med båda kamerorna till Lindvallen om batteriet dör i min nya, men det är trots allt bara om.
Jag har lånat Jons datorväska och hans mobila bredband så att jag kan ta med mig datorn upp till sälen föresten. Jag ser verkligen fram emot att åka, men de har varnat på tv för hala vägar just i natt, det ska nämligen vara 20 minus i sälen nu. Attans. Det blir helt enkelt till att klä sig varmt. 


Ruffstuffs

Kommentarer
Postat av: Fashion

Svar: ja ganska tjatig börjar den bli men den är fortfarande grymt bra :) haft en bra kväll?

2009-01-03 @ 23:31:43
URL: http://fashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0