Lunds penthouse

Då var jag hemma efter dagens bravader, har tyvärr inte mått så bra idag (vilket dessutom är en liten underdrift) men nu är det helt lugnt. Det blev ytterligare en lunch med mina goa nyfunna vänner, och idag blev det taimat, vilket var extremt gott. Sen så har jag även fått köpt pistoler till vårat cowboy tema imorgon.
Och nu till gårdagen, det var kanon skoj ingen god mat men det var riktigt kul med alla sånger som vi sjung. Och Lunds penthouse var ett kalas bra ställe riktigt riktigt roligt. Och som vanligt; här är lite bilder.


Små hjärtan på förfesten


Och när vi väl kom till JF så självklart paxade vi soffan


Mitt fina bord med full sprudlande energi




Mina bordskamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0