Mitt liv framöver

"Detta är din biljett till ett liv där du kommer kunna bo i radhus, och ha ett trevligt och anständigt liv om du biter ihop lite" okej tack. Nu har jag precis kommit hem från en fakultetshälsning, låter bara väldigt ja vad det nu låter som, men det är helt enkelt bara några prefekter och ordföranden i JF som berättar vad vi har att vänta oss. Vilket enligt dem är lite tunga men väldigt roliga år och de lovade att tiden kommer att gå fort.
Innan idag hade vi inskrivning och sen så har jag varit och lunchat och handlat min första bok tillsammans med lite nyfunna kamrater. Jag tror att jag kommer trivas jätte bra här, det finns verkligen alla sorters människor så någonstans måste ju även jag passa in.





Min första inköpta bok =) Får väl ta och öppna den snart också

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad vill du bli? :)

2009-01-15 @ 23:50:01
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0