Morsning korsning

Godmorgon, idag har jag bara ett seminarium att gå på och sen ska jag och Sofie gå och shoppa. Jag behöver framförallt kläder till på lördag, men sen så kanske jag ska köpa någon ny tröja också. Jag har insett att alla kläder jag tagit med mig är svarta, gråa eller vita och en så tråkig personlighet har jag inte.

Gårdagens utgång var kul medans vi var på mischaminglet, för kålles var inte riktigt min grej. Det var dessutom väldigt få av oss novisch juridikare som kom in. Kön var nämligen jätte lång och det hade vi hört sen innan så vi gick lite tidigare. Det bästa var att de hade folk som gick runt i kön och bjöd på kaffe. Det borde varje uteställe ha. Det var verkligen jätte uppskattat i kylan. Men här är lite bilder från igår i alla fall.






Detta är Anna och Malin, goa party tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0