Problem?!?! och snälla människor!

Lite fin händelserik morgon. För det första så lyckas min sambo Sofie försova sig, ovanligt?!? Sen så efter hon gått kommer det en postgubbe och jag får skriva på och ta emot den där frysen som Sofie skulle ha fått hit för två veckor sen. Så jag skriver på papprena och han säger bara till mig att frysen står ute på parkeringen! Va!?! Så jag går ut och mycket riktigt där står den. Jag var som ett stort frågetecken, med smink på bara ena ögat står jag där som ett fån och funderar på hur katten jag, japp jag ska lyckas få in denna i lägenheten?? Men då kom en generös liten snubbe som frågde om jag hade problem och tänka sig han hjälpte mig att få in frysen i lägenheten. Vilken tur man kan ha och vad vissa i våran egoistiska människovärld är givmilda och generösa.
Nu är alltså frysen i lägenhetn men jag undrar hur stor den är och var Sofie har tänkt ställa den. Kartongen är i alla fall gigantisk och den väger väldigt mycket. Men men det fixar sig nog. Just nu står den och blockerar dörren till köket och ytterdörren så jag känner mig lite instängd och jag kommer till råga på allt inte åt maten. Men men ska lösa problemet med att kiomma ut nu så att jag kan kila iväg på ett seminarium. Hörs sen. 



Jag kanske kan gå runt på höger sida för att komma ut?!?

Kommentarer
Postat av: Daniel

heh l¨åt den stå ett tag!

Jobbigt att få den på plats!

2009-01-28 @ 16:17:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0