Tema sittning 1

Morgon! Gårdagen var kanon skoj. Alla grupper gick verkligen in för det till max. Som sagt jag var först och förfestade med några tjejer innan den allmänna förfesten för hela grupp 5 och 6. Förfesten var riktigt bra det var så himla kul att se alla. Sen så bar det av till sittningen och om det var gott med mat?! Vi var alla vrål hunriga och det bjöds på tre rätters =) Sen var det mellanfest och sen var det tillbaka på Lundsnation för självaste festen. Så det var definitivt en fullspexad dag.


På andra förfesten, Pia jag och Malin


Vår maskulina aerobic instruktör Vidar=)


Jag och Tobbe!


Goa människor


Lyckad förfest


Mina små bordskamrater Anna och Kristian


Några av våra motståndare


Och sista bilden. Jag tror att de sov där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0