Bloggfri dag

Jag har spenderat hela min helg med mina föräldrar och jobb, så det har inte blivit något bloggande under gårdage som ni kankse märkt. Så en liten snabb update:
I fredags var jag och mina föräldrar ute och åt och sen på lördagen var det en liten rundvandring och vi åkte även iväg till Nova Lund vilket är ett stort köpcentrum här i Lund. Det var verkligen jätte kul, trevligt och mysigt att ha mina föräldrar här och jag måste bara säga till dem; tack igen för allt.
Och sen igår så jobbade jag på Ög:s nation, vilket var ganska bra. Men jag känner mig lite mer hemma på andra sidan baren om vi säger så. Men det är väl ganska bra att lära sig stå i en bar antar jag, så det är väl helt enkelt bara att vänja sig. Alla var iallafall väldigt trevliga både, resten av de som jobbade, förmännen, gästerna på sittningen och även de som var på klubben senare under kvällen. Hela stället var fullsmockat vi kunde inte hänga in fler jackor i garderoben efter ett tag för att garderoben redan var helt full så de fick sluta släppa in folk tills vissa gick ut igen. Här är lite bilder från Ög:s som jag lånade från deras hemsida.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig helg!!!

Hur sent jobbade du?

2009-03-15 @ 14:00:46
Postat av: Mamma

Den gula blomman vid kyrkan ÄR vintergäck.

2009-03-15 @ 14:02:18
Postat av: Moa

Jag svarar här nu.. hehe mmm till klockan 4am typ... städning du vet :(

2009-03-15 @ 14:28:51
URL: http://mouya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0