Ekonomi?!?!

Efter att ha räknat ut hur mycket pengar jag gjort av med under februari månad, vilken bara är 28dagar, har jag insett att jag behöver en budget att hålla mig till.
Jag kommer inte att nämna hur mycket pengar som spenderades under februari men jag har massa ursäkter till varför. Jag betalde; två hyror, en deposition, litteratur och mobilräkning som jag bara gör var tredjemånad. Det är lite saker men det är ändå en alldelles för sTor summa som bara försvunnit... Ops...
Så min plan är nu att se hur mycket pengar som jag lägger på olika saker under mars månad, jag har framför allt tre spalter; mat, alkohol och färdkost, så som buss taxi och tåg. Men även två till spalter, en med sittningar och en med nattamat, alltså mat under festande, det kan nog också vara en ganska bra sak att hålla koll på. Så nu får vi se hur detta går och sen så får jag helt enkelt lägga upp en budget för varje månad. Det blir nog lätt att lägga upp en budget, men att hålla sig till den är ju en helt annan sak?!!? Önska mig lycka till om annat så ska det bli intressant att se hur mina levnadsvanor är.

Kommentarer
Postat av: Em

Ja jag hoppas verkligen det går den här gången för henne. Hon har ju sjukt bra låtar på nya plattan och med dom borde hon fixadet.



Kram ,Em

2009-03-05 @ 10:58:20
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Lesly

Jaha gillar du också hälsa och Spa ? =) roligt.

Lycka till med din budget organisation jag gör också så varje månad :P



Kram

2009-03-05 @ 11:54:07
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: carrie

jajjemen, photoshop is the shit;) och fantasin..:D

2009-03-05 @ 12:15:27
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0