Lugn dag och lugn väll

Idag har det varit en lugn dag, precis vad jag behövde så jag är helt enkelt jätte nöjd. Vi gick iväg några kompisar och åt pizza till lunch lite som symbol för att många var bakis idag och sen så hade jag den där jätte nödvändiga dataundervisningen, det var bara det att alla datorer i datasalen utan 4st gick inte att logga in på. Mycket lyckat, kändes med andra ord som en väldigt givande undervisning men men.
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, läst lite men även titta på filmen Sex and the city, vilken jag aldrig har sett innan. Men den var bra, som programmen helt enkelt fast lite bättre. Ganska lång dock men det passade mig perfekt idag. Nu ska jag försöka läsa lite till innan jag tar och går och lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Em

Love that movie!!!



Vad ska du göra i dag?

2009-03-13 @ 07:33:39
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Ange

sv: ja det ska bli jätte roligt att gå på bal.

sex and the city bode boken och filmen är ju super bra :D

2009-03-13 @ 08:41:13
URL: http://anges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0