Myntha

Detta är bilderna från gårdagens bravader, en jätte rolig och trevlig sittning, som sagt första sittningen någonsin som Myntha anordnat. Vi var ett jätte gött gäng som förfestade och satt ihop på sittningen, bestående av; mig, Sophie, Agnes, Lena, Christoffer, Björn, Erik och Johannes. Maten var kanon god och även fördrinken, fast som sagt man hade inte räknat med något annat, det är ju ändå myntha vi talar om :) Det enda som är synd är att stället inte har något dansgolv, som sagt jag är beroende av dans. Dans är livet, så det blev en ganska tidig hemgång, vilket kanske var ganska bra ändå när man tänker efter.




Två bilder innan vi lämnade förfesten, Sophie, jag och Christoffer


Kvällens bild och kvällens glasögon, Björn ser något uppnosig ut

       
Hmm fast den egentliga ägaren har vi ingen direkt bild på i dem, Christoffer


Erik med två blonda goa damer, han lär ha trivits :)


Hårda kramar från Lenas sida?!?! Men Sofie verkar ändå nöjd....


Kvällens sista bild.. Hmm tycker jag känner igen denna bilden på Agnes och Erik, undra om jag och Björn bara är inklippta?

Kommentarer
Postat av: CORNELA

sköna partybilder=)

2009-03-06 @ 17:06:15
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0