Ny design

Vad gör man inte när ens gubbe ligger sjuk och man inte kan göra något som låter, lyssna på musik, film, städa m.m. Jo jag har helt enkelt som vanligt pluggat men som ni kanske också ser har jag designat om min blogg lite grann. Jag har ingen aning om hur jag lyckades men visst blev det ändå ganska bra?!?! eller?!
Jag har visserligen ett litet problem, i och med att det är jag som gjort designen nu så bör jag ju ta bort den lilla rosa blomman som är förra designers lilla logga. Hmm undra hur man gör det. Men men det problemet tar vi senare.

Kommentarer
Postat av: yvonne

guud va duktig du är!! blev ju jätte fint!! :)

2009-03-08 @ 15:49:14
Postat av: Mamma

Designen är verkligen snygg. Väldigt fin färg!

2009-03-08 @ 20:00:47
Postat av: Caroline

Hej Moa!

Shit va fint du gjort det, verkligen läckert.

Tror du fixar det på kodmallar och efter <div side> någonstans.



Synd att Jon blev sjuk men ni hade säkert det supermysigt ändå hoppas jag.

Kram

2009-03-08 @ 21:02:40
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad snygg bloggen blev, riktigt nice faktiskt :)

2009-03-10 @ 19:01:28
URL: http://pyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0