Paus

Japp som sagt det var fullt med studerande idag har både haft seminarie och studievägledning. Just nu sitter jag på Lunds stadsbibliotek och försöker ta mig igenom de sista sidorna i Allmän förvaltningsrätt. Innan idag har jag både hunnit med att luncha med min vänner i min grupp och sedan varit och fikat med Agnes och Theres, inte konstigt att jag inte har fått läst ut boken än. Men men... Min närmsta plan är att så fort jag är färdig här åka hem till Kristian och träffa alla andra för att tillsammans titta på starten av andra säsongen Färjan. Har aldrig sett detta förut och har svårt att tänka mig att det är något att ha, men det var visst så det var planerat.


Japp det är här jag är just nu

Kommentarer
Postat av: Amélie

hej mosen



kika in på mina tradera auktioner



88542325" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Burberry-plabok-auktion88542325

2009-03-30 @ 19:48:07
URL: http://amelieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0