Solig dag!

Äntligen har jag fått använding för mina solglasögon som jag köpte när mamma och pappa var nere. Som sagt vädret har helt enkelt varit kanon idag så jag bestämde mig för att åka förbi Sofie för att hämta min skinnjacka så att jag slipper springa runt i min vinterjacka nu. Och gissa vad jag lyckas med då? Jo under den lilla stunden som jag är hos Sofie lyckas jag förlora min cykelnyckel vilket nu innebär att jag fick gå hela vägen hem och att min cykel står kvar hos Sofie. Mina söta föräldrar har dessutom fått leta fram papprena på cykeln så att jag kan få gjort en ny nyckel om inte den gamla kommer fram inom kort. Men men, jag ser jätte mycket fram emot imorgon då Jon kommer ner hit ännu en gång och då vi ska ha en liten picknick med korv och mojitos för att fira att vi lämnat in våra PM.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0