Solsken

Idag är en bra dag, jag har redan varit ute och sprungit, min inplanerade morgontur och även läst hela kapitel 5 i Kommunalrättens grunder. Dessutom så är det våffeldagen och studentbidraget kommer idag. Jag förstår helt klart varför solen har valt att titta fram idag. Jag är helt full av energi och glädje efter min spring tur i solen, så det kommer helt enkelt att bli svårt att sitta still och läsa nu igen, men men. Vem vet jag kanske läser fortare med all denna energin hehe vi får väl se.


Tänkte att jag skulle bjuda på lite färg en så här fin och bra dag

Kommentarer
Postat av: Terese

Åh vad det låter härligt att spinga..

Allt bra med dig denna vackra dag?

2009-03-25 @ 12:29:27
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0