Tacksittning på myntha

Grymt bra kväll, som redan sagt var detta en tacksittning för alla våra faddrar som gjort en så extremt bra novischperiod för oss när vi kom hit förvirrade och nya till Lund. Det var Christoffer och Vidar som dragit ihop hela sittningen och gissa om det blev ett ordentligt partaj. Trots att det igentligen inte finns något dansgolv på Myntha lyckades självklart vi små juriststuderande bilda ett som var helt smockfullt, rakt framför baren.
Kvällen började hemma hos Kristian i hans mer eller mindre nya lägenhet, med en liten förfest för oss vänner. Kanon bra start, som sedan förde oss ner till Myntha där vi bjöds på trerätters (tyvärr samma som förra onsdagen) vilken var kanon god. Hmm och av någon anledning blev det visst två tal hållna från min sida, ops. Det första blev jag mer eller mindre på tjatad att hålla i och med att jag var årets kvinnliga novisch, vilket var jätte kort och helt oförberett ett tack helt enkelt till faddrarna och det andra var ett tack till Vidar och Christoffer som dragit ihop den här sittningen (lite som kompensation för mitt första tal) så det blev av någon anledning helt enkelt två små skål från min sida igår kväll.


Kvällens bild, snacka om att vi fick liv i stället



         
Men som sagt vi började med förfest hemma hos Kristian lite goa vänner




Sen bar det iväg till Myntha där det bjöds på mycket goda fördrinkar






Och det blev lite minglande innan middagen

    


Sen var det dags för middag och detta är lite kort på bordsdamer och herrar


Och kvällen slutade med en massa dans och spring i baren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0