Trött

Godmorgon allihop! Idag så börjar jag redan klockan åtta, vilket med andra ord är det tidigaste jag har gjort sen jag flyttat ner hit till Lund. Men men känner att jag är i stort behov av den här dataundervisningen om jag ska förstå hur jag ska gå tillväga för att klara min inlämningsuppgift. Och sen så har jag även en föreläsning i fri- och rättigheter.
Jag önskar verkligen att jag var den där tjejen som såg pigg och fräsch ut idag, men det är jag tyvärr inte. Har sovit dåligt hela natten trots att grannen har slutat borra i väggen.  Så idag känner jag mig bara tung och seg, det var inte alls kul att behöva ta sig ur sängen. Gud vad pinsamt bekväm man har blivit av sig. Jag måste verkligen ta tag i mig själv snart.

Kommentarer
Postat av: Em

sv:Ja det var jättegott!

Jag pluggar då inte så jättelångt ifrån dig, nämligen i Växjö, men jag läser till civilekonom.

Hoppas du fåren bra start på den nya veckan!

Kram, Em

2009-03-02 @ 10:38:26
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0