Jag håller på att förvandlas till en shopoholic!

Hemma från Gekås och jag har självklart lyckats handla ännu mer saker. Dessutom hade de öppnat ett MQ precis där ijämte så dit blev det en vända först! Där fick jag handlat både solglasögon och den där kavajen som jag letat efter ett tag nu, visserligen i vitt istället för svart, men den var så fin så jag kunde inte låta bli. Jag måste hitta min internetdosa snart, så att jag kan kolla hur mycket pengar jag har handlat upp de senaste veckorna?!? Jag har ingen aning, usch...
Här är iallafall några saker som jag köpt! Klänningen är från Ginatricot, kavajen och solglasögonen är från MQ som sagt och den svarta sjalen har jag köpt på Ge-Kås.


Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu bloggdesign-tävling!

Lottar ut en gratis bloggdesign i min blogg just nu - den lycklige vinnaren utses senare ikväll! Välkommen att vara med :)

2009-05-14 @ 10:50:54
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är inte lätt det där med shoppingberoende ;) tror dock att du gjorde helrätt med klänningen och kan verkligen se dig framför mig i sommarvimmlet!

2009-05-14 @ 17:47:23
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0