Morgon morgon!

Goddagens! Igår så var jag iväg och bastade med några vänner nästan direkt efter att jag kom hem från Skanör, sen gick några av dem vidare och kollade fotboll och andra bio. Jag själv för min del som kännde att det fanns lite sömn att ta igen gick hem och beställde pizza tillsammans med världens bästa rommie; Sofie! Efter våra pizzor hamnade vi i något slags mega matkoma och rörde oss inte ur fläcken förrän vi orkade med att stänga av tv:n och då somnade vi bums.
Att basta igår gjorde verkligen gott för min själ, jag kände mig så himla mycket fräschare efter att först har fått svettat ut och renat kroppen från all alkohol som druckits i Skanör och sen skölja av sig med en kall dusch så var man tillbaka på rätt nivå igen.
Nu ska jag ta mig en sväng in till stan och käka lunch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0