Packande hit och packande dit!


Ännu en dag med massvis av packande, det känns som att jag flänger fram och tillbaka varje dag! Om fyra timmar sitter jag förhoppningsvis på tåget påväg till Lund, om det inte är försenat igen så att säga. Sen imorgon ska jag äntligen göra tentan som man nu pluggat till så himla länge och när det väl är gjort så bär det av till Skanör!
Skanör är om jag förstått det rätt en halvö utanför Malmö och dit ska vi ett gott gäng för att njuta av några dagars icke pluggande. Där ska vi äta gott, dricka och partaja i några stugor som vi hyrt och om det är bra väder kanske vi till och med kan få badat! Även jag som är en extrem badkruka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0