Sweet sweet övernattning...

Nu är jag hemma igen efter en kväll ute i Louise stuga, det var jätte mysigt. Det var jag, Louise, Amanda, Rickard och även Simon och Isac fast de sov inte där. Vi kollade på skräckisen Mirrors, men jag blundade nog mer än jag tittade och den var helt okej är inte så bra på att bedömma skräckfilmer. Däremot förvånad som jag är sov jag som en sten, hur skönt som helst men så hade jag ju också Lousie bredvid mig!

Idag ska jag baka en massa åt mamma inför Robins konfirmation imorgon, men jag hoppas även på att hinna ner och kolla på tre:ornas jippodag!



Fin fin stuga!

  
Godnatt


Väcktes sedan av världens underbaraste hund!


Och snälla som de var åkte Amanda och Rickard och köpte frukost, mums....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0