Valborgskvällen

Kvällen blev grym! Vi var först ett as gött litet gäng hemma hos Jon som förfestade, spelade spel, sjung och dansade. Sen följdes kvällen upp av en liten visit ner till Oscars, där det nästan var tomt. Man kan säga att vi behövde inte direkt trängas iallafall. Trots denna avsaknade på folk så hade jag en riktigt rolig kväll, jag tycker om Oscars som ställe och det gör mycket. Det har en go atmosfär och riktigt grym musik. Fast frågan är vad folk sysslade med? Alla stod ute på torget i kylan, fast kanske inte de i min ålder?




Söta tjejer!


Annas fina tagna kort, lite snett kanske?


Grattis till Hennie i efterskott! 21år är min gums nu!

   
Alla uppskattar visst inte att vara med på kort?




Todas las chicas en el balkong!

   
Detta var precis innan vi gick och man kan ju säga att humöret var på topp!


Alla människor ute på torget? Vid tolv! = Kallt!


En liten bild tagen inne på Oscars!

Kommentarer
Postat av: hennie

oo my good va jag har vita ben haha! det blir brun utan sol för min del nu med en gång!=P

2009-05-03 @ 13:33:09
URL: http://henniies.blogg.se/
Postat av: hennie

ooo my good! va jag har vita ben! haha det blir brun utan sol för min del nu med en gång!=P

2009-05-03 @ 13:36:22
URL: http://henniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0