Vänner är guld värda!

Idag har jag verkligen haft en bra dag! Jag har inte varit hemma sen imorse och nu är klockan tolv! Så vad har jag då gjort under hela dagen? Jo, jag har ägnat mycket tid till att springa runt på massor av Lunds alla bibliotek, men jag har även hunnit med att träffa massor av vänner.
Först kinamat med Malmö killarna Björn och Henrik, sen kaffe med min blivande lägenhetskamrat Fredrik och Stockholmaren Filip och tillslut en liten tjejfika med Agnes, Therese och Matilda. Utöver detta träffade jag en massa andra goa vänner som jag framförallt sprang på inne på Juridicum. Det är alltid lika kul att träffa alla och få en liten uppdatering om vad de har haft för sig och vad deras planer är framöver.
Nu hemma i Varberg åkte jag direkt till MackeDonken och träffade Louise och Jannica, jag är verkligen överlycklig över att de är hemma igen. Vi har missat mycket tid med varandra så vi har hur mycket som helst att prata om och skratta åt.
Nu efter denna långa dagen så ska jag ta och vila ut så att jag kan börja skriva på min kursuppgift imorgon. Godnatt!




Två av Lunds bibliotek som jag sprungit fram och tillbaka mellan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0